Skip to content

დიეტა 30 წლის ზემოთ

September 14, 2011


დიეტა შედგენილია პროფესიონალი დიეტოლოგის მიერ.
საუზმე: ½ ქილა ხაჭო (125 გრამი), ბოსტნეულის სალათა, 1-2 ნაჭერი პური, ჩაი ან ყავა.
ლანჩი: 1-2 ცალი რაიმე ხილი და მწვანე ბოსტნეული (ბულგარული წიწაკა, კიტრი).
სადილი: უცხიმო სუფი. ინდაურის ან საქონლის მჭლე ხორცი. 2 კვირაში ერთხელ შეიძლება მიირთვათ უცხიმოდ შემწვარი ღვიძლი.
გარნირი – 3 სუფრის კოვზი მწვანე ბარდა (რკინის დეფიციტის შესავსებად, რადგან ნებისმიერი დიეტის დროს ჰემოგლობინის მაჩვენებელი ეცემა) და ბოსტნეულის სალათა.
სამხარი: 1-2 ცალი რაიმე ხილი, 1 დიეტური იოგურტი.
ვახშამი: 1-2 ნაჭერი პური, ბოსტნეული+ 1 ჩაის კოვზი ზეთი, ხაჭო.

შენიშვნა: დღის განმავლობაში უნდა დალიოთ 10-12 ჭიქა წყალი, -თირკმელებიდან კეტოსხულებისა და ცხიმების დაშლისას გამოთავისუფლებული პროდუქტების გამოსადევნად.
ხილი – დღეში 4 პორცია (4 საშუალო ზომის ვაშლი, მანდარინი, ქლიავი).
მწვანე ბოსტნეული მიირთვით შეუზღუდავად.
ვინაიდან დიეტის რაციონში შესულია ყველა ვიტამინი და მინერალური ნივთიერებები, სავარაუდოდ მისი გამოყენება შეგიძლიათ ხანგრძლივი დროის განმავლობაში.

წყარო: http://diet-diet.ru/ves/dieta-73.htm

One Comment
  1. ხო,წყალი ყველასთვის კარგია

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: