Skip to content

ავოკადოს დიეტა

January 24, 2012


ავოკადო მდიდარია კალიუმით, უჯერი მჟავებით, В1, В2 და Е ვიტამინებით.

ადვილად ასათვისებელი ცხიმების შემცველობის გამო ავოკადოს მიღების შემდეგ შიმშილის გრძნობა საკმაოდ გვიან ჩნდება.

ავოკადო გახლავთ ძვირფასი დიეტური პროდუქტი საჭმლის მონელების დარღვევის და გასტრიტების დროს, ასევე ჰიპერტონიისას.

ის ამცირებს „ცუდი ქოლესტერინის“ შემცველობას, აღადგენს ძალებს და პრაქტიკულად არ შეიცავს შაქარს.

ავოკადოს მოყვარულებს შეუძლიათ მოაწყონ სამდღიანი განტვირთვა, რომლის შედეგად დაიკლებთ 1,5 კგ-ს.

საუზმე-უცხიმო ხაჭოთი ამოვსებული ნახევარი ავოკადო;

სადილი-ნახევარი ავოკადო დაჭერით და აურიერთ მოხარშულ კვერცხს, ცოტა კიტრს და მწვანე ხახვს.

ვახშამი-ხაჭოთი შევსებული ნახევარი ავოკადო, თუმცა შეგიძლიათ დაამატოთ 90 გ. ოდნავ შემწვარი ბიფშტექსი.

Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: